خیلیها را میشود دوست داشت، محترم شمرد، اما فقط یکی را میشود خواست... شدن نشدنش ربطی به عُرف و قانون و جامعه ندارد، دل میتواند فقط یکی را بخواهد. میتوانی تحسین کنی، حمایت کنی، و جز خوب برای هیچ انسانی نخواهی، میتوانی تا آن یکی نیامده، کسی را با او اشتباه بگیری، میتوانی حتی از انتظار خسته شوی و راه زندگی را با اشتباههای دلت ادامه بدهی، اما پیدایش که کردی، نمیتوانی جز او را بخواهی... حتی میشود که وقت خوبی پیدایش نکنی و ناگزیر، از کنارش رد شوی، از داشتنش بگذری... یا مجبور باشی که بگذری، اما نمیتوانی جز او را بخواهی... دلت، نمیتواند.
بمانی، هرکجا... خوب بمانی.
ما را در سایت مناظر دلخواه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144